poniedziałek, 27 maja 2013

Piątek♥ sobota♥ piątek♥ sobota♥

Ona dzwoni do niego, po tym jak się obudziła z płaczem.
On: Hallo?
Ona: Hej..
On : Co się stało? ...
Ona: Nic...tylko miałam zły sen..i..
On: I...?
Ona: Obudziłam się z płaczem, po czym zadzwoniłam do Ciebie.
On: Wszystko w porządku kochanie?
(Dziewczyna potrzebuje chwili na odpowiedź, ponieważ cały czas myślała tylko o tym śnie)
Ona: Tak..już wszystko ok..
On: Hm..
(Usłyszała jakiś cichy dźwięk i trochę się przestraszyła)
Ona : Skarbie?..
On: Co jest moja księżniczko?
Ona: Boję się! Ahh..to głupie i dziecinne...
(Chłopak zaczął się śmiać,po czym sam doprowadził dziewczynę do śmiechu)
Po 10 minutach dziewczyna słyszy jak ktoś puka do drzwi..
Ona: Skarbie..ktoś tutaj jest,będę kończyć.
On: Hej,czekaj..
Ona : Co jest?
On : Otworzysz mi drzwi?..
Ona : Co Ty tutaj robisz?
On : Nie powiedziałaś ,że się boisz? Przyszedłem tutaj żeby u Ciebie nocować i obronic, mój słodki bojący się króliczku.
Policzki dziewczyny zaczerwieniły się.
Ona : Głupek.
On : Śliczności.
Ona : Idiota.
On : Hej skarbie?
Ona : Tak?
On : Otworzysz mi drzwi?.. Zimno mi tutaj tak bez Ciebie!
TEŻ TAK KCE <3 ♥♥
Siemka, dziś nie byłam w szkole byłam u dentysty. Może i lepiej że nie byłam.... Ogólnie w domu nudy. W piątek będzie się działo a o sobocie lepiej nie mówić. Nie kce mi się pisać więc  się nie rozpisuję. Dobranoc, słodkich snów wam życzę ♥ buziaki <3
Wole was niż zasraną miłość......

1 komentarz:

  1. Tylko zakochani sa w stanie takie dialogi zrozumiec miedzy soba ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń