niedziela, 23 czerwca 2013

Love

Zacznę dzisiaj od tego że wszystkich przepraszam że nie dodawałam postów żadnych ale z pewnych problemów nie mogłam. Ale już dodaję. Zacznę od urodzin Kasi które były 15 czerwca było biście a najlepszy ten kelner przystojniak z fiero. Na początku zamówiliśmy sobie pizze zwykłą ser szynka pieczarki jak ją zjedliśmy zamówiliśmy najostrzejszą pizze. Każdy się na nas patrzył i śmiał ale to szczegół. Po zjedzonej pizzy mieliśmy zamiar iść na przystań ale tam była jakaś impreza zamknięta. Więc ja Krzysiek i Klaudia poszliśmy do opuszczonego domu a Paulina Kasia i Monika poszły na spacer. Gdy weszliśmy do domu było strasznie weszliśmy do kuchni tam był rozwalony dach i wielka dziura oraz cały sufit zawalony. Później był salon tam było stare łóżko które było pościelone a pościel złożona na kupkę. Po chwili wyszliśmy i postanowiliśmy jeszcze tam przyjść.Dalej już się nic takiego nie działo, aż do wczoraj *.*
Wczoraj były Dni Tomaszowa, byłam ja z Krzyśkiem Kasią Klaudią Później doszedł jeszcze Daniel a później Monika <3333. Na początku byłam z kuzynką Olą i poszliśmy na pierwszą karuzelę czyli na Apollo, było fajnie. Później z Krzyśkiem i dziewczynami poszliśmy pierwszy raz na Space Jam. Myślałam że po tym się porzygam ale na szczęście nic mi nie było. Postanowiliśmy kupić jeszcze jeden bilet i iść jeszcze raz tylko później jak się zrobi ciemniej i się światła zapalą. więc wtedy postanowiliśmy iść do tego domu jeszcze raz. Wchodzimy na początku wyglądało to tak samo jak za pierwszym razem jak byliśmy ale gdy weszliśmy do salonu łóżko było inaczej pościelone, to było straszne. Jak się ściemniło to poszliśmy na Space Jam jeszcze raz ale już na ten karuzeli jak już się zaczynało bujać nagle zgasły s\światła nie wiem czy specjalnie to było czy awaria jakaś xd. Później pożegnaliśmy się i ja z Kasią przyjechaliśmy do domu. Było gdzieś po 22.
Przepraszam jeszcze raz że nie dodawałam postów <333
Macie tutaj link jak było na SPACE JAM <3 :
https://www.youtube.com/watch?v=m22SHJiTrs8

Nutka na dziś <3
http://www.youtube.com/watch?v=gL4H-HoR_T8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz