poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Było i jest pięknie :)

No to minęło dwa lata, były i  następne milosci i rozstania, kłopoty i zabawy, smutek i śmiech, kłótnie i radość, od tego czasu poznałam wielu ludzi, których szanuję i utrzymuje kontakt z nimi do teraz.  Okazało się kto jest prawidzwym przyjacielem a kto zwykłym skurczybykiem. Mam przyjaciol jest to Pan B. i Pan M.  Są to chłopcy ale uczciwi i pomocni, kocham ich nad życie jako przyjaciół. To może powrócę do opowiadania, dokładnie nie pamiętam co się działo dwa lata temu, na pewno żałuję ze wcześniej się tak zachowywalam tak źle, teraz jest inaczej. Od 12 marca 2014 roku byłam z chłopakiem Adrianem, byliśmy szczęśliwi, ale do czasu, do kwietnia 2015 roku.  Od tego czasu nie jesteśmy razem, niedawno poznałam nowego chłopaka, jest wspaniały, kochany, i wszystko co najlepsze <3 mam też ukochaną kuzynke Ola, kocham ją bardzo, to ona codziennie jest przy mnie i codziennie mnie wspiera i ja ją Jest zdjęcie. Inne wpisy będą pozniej :* Pozdrawiam :* I Zapraszam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz